Drodzy uczniowie,
kilka słów o zadaniach na ocenę i nie tylko
o takich:
- zawsze do końca czytajcie polecenia;
- pisząc zdania a zwłaszcza przepisując, uważajcie na ortografię, przecinki, prawidłową budowę zdań;
- dbajcie o szczegóły - nie opuszczajcie liter i wyrazów;
- stosujcie wielką literę;
- dbajcie o estetykę swojej pracy, unikajcie wielu skreśleń;
- pracujcie wolniej, ale dokładnie, macie na to czas!
Przedstawiam zadania na dzień dzisiejszy. Cieszę się, że wielu z Was pozostawia po sobie ślad w komentarzach. Skoro nie możemy się widzieć, jest to jedyna forma naszego kontaktu oraz potwierdzenie, że rzeczywiście pracujecie po drugiej stronie ekranu. Zatem, zaczynamy!
J. POLSKI
1. Kontynuujemy naukę poprawnej pisowni wyrazów z h,ch:
Napisz: Lekcję, datę i temat: Pisownia wyrazów z h,ch
a) Wykonaj zadania w ćwiczeniach na stronie 65. Przepisz do zeszytu ramkę "Zapamiętaj"
b) Wykonaj ćwiczenie interaktywne:
MATEMATYKA
1. Zapisz w zeszycie: Lekcję, datę i temat; Liczymy do 1000.
a) Zakręć 10 razy kołem, wylosowane działania wpisz w zeszycie i oblicz. Przykłady nie mogą się powtarzać.
DODAWANIE I ODEJMOWANIE W ZAKRESIE 1000
b) Wykonaj wszystkie zadania w ćwiczeniach na stronie 52. Wybierz odpowiednie działanie lub działania, które zastosujesz do rozwiązania zadań nr 1 i nr 2:
zad.1 a) 95 - 20 = b. 95 + 20 = c. 95 : 20 =
zad.2 a) I rejs: 25 + 25 = 50 x 4 = 200 - 10 = 200 - 54 =
II rejs: 3 x 20 = 60 : 6 = 200 - 10 = 60 - 56 =
b) I rejs: 2 x 25 = 50 + 4 = 66 - 54 = 67 - 54 =
II rejs: 3 x 20 = 60 + 6 = 66 - 54 = 67 - 66 =
WF
Ruch to zdrowie, zatem dzisiaj ruszamy się w rytm muzyki:)
Ćwicz, co najmniej 15 minut
1. Zapisz w zeszycie: Lekcję, datę i temat; Liczymy do 1000.
a) Zakręć 10 razy kołem, wylosowane działania wpisz w zeszycie i oblicz. Przykłady nie mogą się powtarzać.
DODAWANIE I ODEJMOWANIE W ZAKRESIE 1000
b) Wykonaj wszystkie zadania w ćwiczeniach na stronie 52. Wybierz odpowiednie działanie lub działania, które zastosujesz do rozwiązania zadań nr 1 i nr 2:
zad.1 a) 95 - 20 = b. 95 + 20 = c. 95 : 20 =
zad.2 a) I rejs: 25 + 25 = 50 x 4 = 200 - 10 = 200 - 54 =
II rejs: 3 x 20 = 60 : 6 = 200 - 10 = 60 - 56 =
b) I rejs: 2 x 25 = 50 + 4 = 66 - 54 = 67 - 54 =
II rejs: 3 x 20 = 60 + 6 = 66 - 54 = 67 - 66 =
WF
Ruch to zdrowie, zatem dzisiaj ruszamy się w rytm muzyki:)
Ćwicz, co najmniej 15 minut
Ps. Świetlica szkolna również proponuje Wam ciekawostki - zapraszamy!
https://swietlicaszkolnasp20.blogspot.com/
Bartek : dzien dobry wszystkim
OdpowiedzUsuńDzień Dobry Wszystkim.
OdpowiedzUsuńDzień dobry 🤗 gotowa do lekcji
OdpowiedzUsuńWitajcie wszyscy, jak tam tęsknicie. Pozdrawiam Jacek
OdpowiedzUsuńDzień dobry, cieszę się że już jesteście. Jacek... ja tęsknię:(
OdpowiedzUsuńJa również tęsknię lekcje z Panią są dużo lepsze. Pozdrawiam Jacek
UsuńPatryk P
OdpowiedzUsuńDzień dobry pozdrawiam wszystkich wszystkie zadania zrobione a wam jak idzie :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Wsystkich
OdpowiedzUsuńIgor.P
OdpowiedzUsuńPozdrawiam 2b.
Dzień dobry,Lekcje zrobione pozdrawiam wszystkich
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWitam wszystkich, lekcje zrobione:)
OdpowiedzUsuńWitam wszystkich, lekcje zrobione:)
OdpowiedzUsuńLekcje zrobione:)
OdpowiedzUsuń