wtorek, 12 maja 2020

Czas upływa

Dzień dobry!


Czy w domu można się nudzić? To zależy od naszej pomysłowości.  
  • Poznaj Igora a dowiesz się, jak spędził sobotę.
  • A jak Ty spędziłeś/łaś sobotę, pamiętasz jeszcze? Napisz w komentarzu 😀
Zegar umieszczony na obrazkach historyjki w ćwiczeniach do języka polskiego, str. 6 pomoże Ci w ustaleniu odpowiedniej kolejności. Wykonaj ćwiczenia od 1 do 3 (bez rysunku)
  • Igor lubi punktualność, sprawdź czy potrafisz wskazać ten sam czas na zegarze analogowym i elektronicznym:

czas - kliknij
  • Teraz przekonaj się czy zegar to dla ciebie pestka?
  • Otwórz kartę z zegarami (link) i wykonuj zadania zgodnie z poleceniami - w zeszycie. Nie musisz pisać poleceń.
           (bez ostatnich dwóch zegarów na dole strony)



Praca w zeszycie - klik



A na koniec zajęć trochę rytmiki-
ćwierćnuty i ósemki:
Wystukaj rytm






Pozdrawiam wszystkich!

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry Ja niestety nie pamiętam co robiłem w sobotę. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, napiszcie proszę czy otwiera się Wam karta z zegarami potrzebna do pracy w zeszycie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć wszystkim. Karta z zegarem się otwiera tylko wszystko jest po angielsku. Pozdrawiam Jacek

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć wszystkim, karta z zegarem się otwiera, w sobotę sadziłam kwiatki z mamą i jeździłam na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj, tylko trzeba wskazać te same godziny i wcisnąć SUBMIT, można też włączyć tłumaczenie w pasku adresu- prawy górny róg;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bartek L. dzien dobry, dzis sie otworzyla karta bez problemu, w sobote gralem i bawilem sie na podworku z bratem

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi karta też się otworzyła. Ja w sobotę z rodzicami byłam na rowerach. Pozdrawiam natalka

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam wszystkich. Ja w sobotę robiłem różne rzeczy z tatą 😉Bartek P

    OdpowiedzUsuń
  9. Patryk P.W sobotę buł u mnie kuzyn Oli gralismy w piłke

    OdpowiedzUsuń
  10. W sobotę skakałem na trampolinie i grałem w piłkę z bratem😀

    OdpowiedzUsuń
  11. W sobotę huśtałem się na hamaku razem z moim bratem i mamą. Pozdrawiam Jacek

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Ja w sobotę byłam na wycieczce rowerowej oraz robiliśmy z rodzicami grilla.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sobotę najpierw sprzątałem pokój,potem grałem z rodzicami i rodzęstwem w piłkę a wieczorem miałem grila :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,w sobotę skakałem na trampolinie razem z rodzeństwem ijeździłem z tatą na motorku

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spędziliście sobotę!
    Do jutra😀

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja w sobotę byłam na wycieczce rowerowej :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja byłam na spacerze z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń