czwartek, 7 maja 2020

Czytam ze zrozumieniem


 Witam wszystkich
w czwartek i zapraszam
na dzisiejsze lekcje!
A co  przygotowałam?
Zaraz się dowiecie:)

Miłej i owocnej pracy!




Język polski: Czytanie ze zrozumieniem

Przeczytaj i połącz odpowiednie zdania z obrazkiem, następnie przygotuj zeszyt do języka polskiego i odpowiedz całym zdaniem na pytania, korzystając z tekstu. Pisz tylko odpowiedzi i pamiętaj o  poprawnej pisowni oraz estetyce zapisu.

Dopasuj zdania do obrazków - kliknij

Matematyka: Zadania z niewiadomą

W ćwiczeniach na stronie 56 wykonaj zadanie 2 i 3. 
Zadanie nr 2 możne sprawić Ci trudność, spróbuj jednak wybrać właściwe działanie pamiętając, że całe stado owiec liczy 90 sztuk.

Zagadka:  Na nowej stronie w zeszycie w kratkę, podobnie jak na wzorze poniżej, narysuj kropki. Postępuj według kodu, zaczynając od czerwonej kropki, liczba wskaże Ci ilość kratek a strzałka kierunek. Napisz w komentarzu, co wyszło z Twojego kodowania!




WF:  Poruszaj się trochę     Gimnastyka - kliknij







25 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    Dziękuje Pani Bogusiu za tort na moje 9 urodziny.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trafiłam! Najlepsze życzenia Dawid, zdrówka i uśmiechu każdego dnia!!!!
      🎁😀🌼🎂 duuużo prezentów!

      Usuń
    2. Dziękuję:-)
      Tak, bardzo mnie to uradowało, że w moje urodziny była lekcja o urodzinach.
      Pozdrawiam i uśmiech zostawiam !!! 😄

      Usuń
  2. Cześć wszystkim, Wszystkiego najlepszego Dawid🎂

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mojego kodowania wyszedł kangur .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry mi wyszedł dinozaur😂Bartek Procek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć wszystkim. Wyszedł mi kangur. Pozdrawiam Jacek

    OdpowiedzUsuń
  6. bartek l. wyszedl kangurek :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam u mnie wyszedł kangur:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadania zrobione pozdrawiam panią i całą klasę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kangurek - to dobra odpowiedź (dinozaur też może być😉)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też wyszedł kangur. Wszystkiego najlepszego Dawid :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Dawid! Joachim

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zadania zrobione zagadka to kangur :D

    OdpowiedzUsuń