czwartek, 14 maja 2020

Religia


Szczęść Boże

Moi Kochani


Na ostatnich lekcjach poznaliście Maryję - Mamę Pana Jezusa. Wiecie już, że ojcem Pana Jezusa jest Bóg, ale Pan Jezus, gdy żył na ziemi miał jeszcze opiekuna - był nim św. Józef. Sam Bóg wybrał św. Józefa, by opiekował się Maryją i Panem Jezusem. Zobaczcie uważnie krótki filmik o św. Józefie:

https://www.youtube.com/watch?v=LoLoMDY_mM0&list=PLXdXnbjva1VVrreHygk_xGujLzcBmLW9g&index=4

W zeszycie:



Zapiszcie temat:

T: Św. Józef opiekun Pana Jezusa.

 Narysujcie, jak św. Józef opiekował się Panem Jezusem (np: droga do Betlejem lub ucieczka do Egiptu lub praca w Nazarecie itp.)
Pod rysunkiem napiszcie kim opiekuje się św. Józef, czyim jest patronem ( np: Św. Józef jest patronem….. dokończcie zdanie ). Ta informacja zawarta jest w filmiku

Poproście rodziców, by wysłali do mnie zdjęcie Waszego  zadania.

Powodzenia, pozdrawiam was serdecznie i bardzo dziękuję rodzicom za pomoc:-)
Pani Basia


6 komentarzy:

  1. Dzien dobry, ja. już wszystko zrobiłem,filik bardzo mi sie podobal , fajna grafika.
    /Bartek L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęść Boże.
    Wszystko gotowe ,filmik bardzo Mi się podobał, mama wyśle zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego dnia.
    Natalka Głodowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże, ciekawa lekcja😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadania zrobione i zdjęcie wysłane.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten Józef. Pozdrawiam Jacek

    OdpowiedzUsuń